Home / Ess. Grid Example Posts / המוכר בעליאקספרס מבקש שתבטלו את הדיספיוט?

המוכר בעליאקספרס מבקש שתבטלו את הדיספיוט?

Posted on

לבטל את הדיספיוט או לא לבטל – זו בכלל לא שאלה…
אני רואה לא מעט חברים בקבוצה שלנו נופלים בפח של כל מיני מוכרים לא הגונים במיוחד מעליאקספרס שמבקשים מהם לבטל את הדיספיוט, לכן החלטתי לשתף אתכם במקרה שממש עכשיו קורה אצלי בחשבון.

ב 24/6/2017  הזמנתי משחק וידאו גם לצורך בדיקה(חשבתי להוסיף אותו לחנות שלי באיביי) וגם זו הייתה הזדמנות טובה כי באמצע אוגוסט טסנו לחו"ל עם הילדים וחשבתי שזה יכול להעסיק אותם במקום הסמארטפונים של ההורים.

בכל אופן המוצר עד היום(27/9/2017) לא הגיע ומספר המעקב לא מראה שום התקדמות, זמן ההגנה הולך ואוזל והמוצר לא מראה סימנים של "כבר מגיע", אז פתחתי דיספיוט וציינתי שהמוצר עדיין לא הגיע, לא לקח זמן רב והמוכר שולח לי את ההודעה הבאה שסביר להניח שחלקכם הגדול קיבל הודעה דומה כשפתח דיספיוט. –

הבקשה לבטל את הדיספיוט

Dear shahar nardia
We are really really sorry to bring this trouble to you.
If you are not satisfied or received a broken product, please contact us at once, then we will resend or refund to you quickly, and we also will give you some discount in your next order or give you other solution to fix that.
of course , If possible , Please cancel the dispute here and contact us, we will give you a satisfactory answer .
If you still have any problem.but please reply me again! please reply me again!please reply me again! and tell me the problem.
I will help you solve the problem!and hope you can forgive us! I am here waiting for you.
Thanks, best regards!
Bella Deng

 

אתם יכולים לחסוך לעצמכם את כל המאמר שהוא כתב לי ולהתרכז במילים שהדגשתי – "בבקשה בטל את הדיספיוט וצור איתנו קשר"

עשו לי טובה ולעולם אל תבטלו דיספיוט, מהרגע שתבטלו אותו מבחינת עליאקספרס המוכר פתר איתכם את הבעיה ומצב ההזמנה שלכם נתון לחסדיו של המוכר, הוא יכול לצורך העניין להתעלם מההודעות הבאות שלכם ולא ניתן יהיה לעשות לו דבר (מלבד אולי פידבק שלילי, אבל זה לא מה שיחזיר לכם את התשלום על ההזמנה שלכם).

אז אני הגבתי לו כך –

Hello,
The problem is that I purchased 3 month ago and still did not get it, if you want me to cancel the dispute first refund me.

אל תתבישו לדרוש את כספכם אם נעשתה טעות בהזמנה שלכם/קיבלתם מוצר פגום או לא קיבלתם בכלל, אל תבטלו שום דבר עד שלא תראו את ההחזר, אם אתם שואלים אותי, אני מעדיף שעליאקספרס יהיו בתמונה ולכן בכל מקרה אני מעדיף שלא לבטל דיספיוט.

גם כאן תגובת המוכר לא איחרה להגיע וקיבלתי את ההודעה הבאה –

hi friend could you please cancel the dispute,your parcel has arrived your country,please contact your local post office and if no good please give me your paypal account,i will refund to you

אני מזכיר, לא להתפתות ולעשות שטויות, אם פתחתם דיספיוט אל תסגרו אותו אלא אם קיבלתם את מבוקשכם קודם, זו הייתה התשובה האחרונה שלי אליו –

I can't really see any progress according to the tracking number –
2017.06.27 12:52 (GMT-7): 【HONG KONG】 Shipment transiting to next station
I will cancel the dispute only after I'll see the full refund at my paypal
my paypal is- [email protected]

בקיצור, ההמלצה שלי לתנהלות נכונה מול מוכר ששלח לכם מוצר פגום/לא נכון או שהמוצר עדיין לא הגיע ועבר זמן רב (מעל 60 ימים), שלחו לו הודעה, אם התשובות שלו לא מספקות אתכם וזמן ההגנה הולך להיגמר פתחו דיספיוט. במקרה שקיבלתם את המוצר שלחו תמונה של מה לא תקין בהזמנה כדי שהסיכויים שעליאקספרס יפסוק לטובתכם יגדלו, מהרגע שפתחתם דיספיוט חובת ההוכחה היא של המוכר. לא לבטל את הדיספיוט ולא להאמין להבטחות של מוכרים, גם אני בתור מוכר באיביי – מעולם לא ביקשתי שיבטלו קייס שנפתח ורק אחר כך זיכיתי או טיפלתי, קודם המוכר צריך לטפל ורק לאחר מכן סוגרים את הקייס/דיספיוט.

מקווה שעזרתי במשהו,

שיהיה לכם אחלה יום עם קניות שלא מצריעות דיספיוטים,

שחר 🙂

 

אולי יעניין אתכם גם

איך בוחרים מוצר בעליאקספרס + עליאקספרס מוצא לנו מחיר נמוך יותר

4 thoughts on “המוכר בעליאקספרס מבקש שתבטלו את הדיספיוט?

  1. עוקבת כבר מזמן אחרי אמא'ביי. למרות שלא תמצא את שמי ברשימת המבקשים, שואלים או מבררים – משתמשת הרבה בהמלצות שלכם. הפעם כותבת, כי זה לא מתפרסם… על כול פנים, תודה. הדרכה טובה.
    עירית שדמון

  2. נתקלתי במקרה מוזר ומעניין אותי אם יש חוקים. הזמנתי מטריה גדולה והיא הגיעה ארוזה יפה אבל המקל שלה עקום וכאילו קיבל מכה מה שלא מאפשר לפתוח אותה אוטמטי וגם פתיחה ידנית דורשת מאמץ. פניתי למוכר שטוען שממנו יצאה המטריה תקינה וכל מה שהוא מוכן לבוא לקראתי זה הנחה לקניה הבאה. מה הן זכויותי במקרה הזה? זה מילה שלי נגד שלו

  3. אנג'לה, כמוכר באיביי אני יכול לומר לך שאם תשלחי תמונה של המטריה עקומה ותפתחי קייס לא תהיה לו ברירה אלא להחזיר לך את התשלום או לשלוח לך חדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top