Home / Ess. Grid Example Posts / אתר קניות חדש? יופי – לא לקנות לפני הבדיקות הבאות!

אתר קניות חדש? יופי – לא לקנות לפני הבדיקות הבאות!

Posted on

אז לאחרונה אחד האתרים ששואלים עליו הכי הרבה הוא אתר WISH, לצורך הפוסט הזה ניקח את האתר כדוגמא ונראה איך בודקים באופן בסיסי לפחות האם האתר שמצאתם ועניין אתכם.

דבר ראשון – אני בד"כ בודק האם אותו אתר מאפשר תשלום בפייפאל, נכון שתשלום בפייפאל זה לא ערובה לאתר מהימן ב 100% אבל בגלל שפייפאל לא נותן יד לאתרי זיופים והגנת הלקוח בפייפאל הינה ההגנה החזקה והיעילה סיותר שקניות ברשת(לדעתי  האישית), אם אתר חדש לא מקבל פייפאל כבר רמת האמינות שלו בספק אצלי. אז אם לצורך הדוגמא אנחנו בודקים את אתר wish.com

אפשר לראות ששיטת התשלום בפייפאל מקובלת אצלו, מבחינתי אפשר להמשיך בבדיקת האתר.

לרוב האתר יציג את הלוגו או אייקון של פייפאל בתחתית האתר, אם לא מופיע הבדיקה הכי יעילה היא פשוט להוסיף מוצר לסל ולהגיע איתו עד שלב ה check out

אתר שמטרתו נוכלות לרוב לא יציג כתובת וינסה להסתיר כמה שיותר פרטים שיעזרו להגיע אליו, כל אתר מכירות שמכבד את עצמו יציג בד"כ טלפון ליצירת קשר, דואר אלקטרוני וכתובת פיזית של משרדי החברה, שימו לב בדף הצור קשר של אתר wish יש כתובת מייל בדף ואין טופס יצירת קשר, זה לא נורא והוספתי כאן תמונה שתראה לכם איך למצוא את כתובת המייל שלהם.

כתובת המייל שלהם היא [email protected]

אז יש דף שמציג את האפשרויות ליצירת קשר, מה עכשיו? כמו שאני תמיד מציע לגבי בדיקת מוכרים בעליאקספרס – צרו קשר עם האתר, אתר מכירות מסודר ואמין לרוב יגיב בתוך זמן סביר- עד 3 ימי עסקים בצורה שירותית ואדיבה, נכון שגם כאן זה לא מוחלט ויכול מאוד להיות שאתר מכירות לא אמין יגיב ויהיה תקשורתי מאוד אבל זה עוד פרמטר חשוב לדעתי שיש לקחת בחשבון ולהכניס למערך האמינות הכולל, אם לא קיבלתם תשובה בכלל בתוך 3 ימי עסקים אני ממליץ בחום לחשוב פעמיים האם בכלל כדאי לרכוש דרך האתר הזה.

האתר מוכר מותגים מוכרים? חפשו אסמכתה לכך שזה אתר שיש לו קשר/אישור למכור את אותו המותג, שימו לב שהלוגו של המוצר לא מטושטש או מוסתר מתמונת המוצרים, שימו לב שאין עיוות של שם המותג או אי הזכרה של המותג בשם המוצר ואם אתם בכל מקרה בודקים את זמן התגובה של שירות הלקוחות של האתר בקשו לקבל אישור שהאתר מוכר את המותג הרשמי.

יש לאתר עמוד פייסבוק –  כנסו לדף ותסתכלו בתגובות, חפשו דווקא איך ניהול הדף עונה ומתייחס לביקורת שלילית או לתגובות שמציגות בעיה כלשהי, מצאתי כזו תגובה של לקוח שזה זמן רב לא קיבל את המוצר שלו, התגובה עניינית אך לטעמי עניינית מדיי ולא מציגה הזדהות והבנה של הלקוח.

 

טיפ נוסף שאני אוהב לתת לגבי בדיקת אמינות אתר מכירות והכרתו – עשו חיפוש בגוגל, כמו שאתם נתקלתם באתר היו בטוחים שעוד לא מעט אנשים ברחבי העולם נתקלו בו וסביר להניח שכבר רכשו ממנו, אם נתקלתם בבלוג או אתר שמתעסק בקניות ברשת זה מעולה, קיראו על האתר ואת חוות הדעת עליו, אם יותר מאתר בלוג אחד כותב חוות דעת שלילית בנושא שירות לקוחות אני הייתי מתרחק מאותו אתר.

והטיפ האחרון ולא פחות חשוב שאני אוהב לתת – רשת חברתית, בדקו בקבוצות הפייסבוק, אצלנו בקבוצה עולות שאלות והמלצות מדי יום כאשר לעיתים עולה גם שאלת התייעצות לגבי אמינות על אתר חדש, אתר WISH לאחרונה מככב בהיבט הזה ולכן החלטתי לתת אותו כדוגמא כאן, מי שעדיין לא מכיר את הקבוצות שלנו מוזמן להכנס לדף רשימת קבוצות הפייסבוק שלנו להצטרף ולהתייעץ.

בהצלחה!

שחר 🙂

אולי יעניין אתכם גם


Edit

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top