Home / Ess. Grid Example Posts / איך פותחים קייס/דיספיוט באיביי

איך פותחים קייס/דיספיוט באיביי

Posted on

חשוב מאוד לדעת ולהבין שיש לנו את האפשרות ולכן חשוב ללמוד איך פותחים קייס/דיספיוט באיביי  (דיספיוט משוייך יותר לעליאקספרס וקייס לאיביי/פייפאל – תכלס זה בדיוק אותו הדבר)

אז דבר ראשון אנחנו ניכנס לאיביי עם היוזר שלנו ונלחץ על Purchase History

 

בשלב הזה בעצם אנחנו נגיע להיסטוריית ההזמנות שלנו ושם נקבל מגוון אפשרויות, שימו לב לצילום המסך הבא – בשורת כל מוצר אנחנו נראה את הכיתוב

More actions עם חץ כלפי מטה,

כשנלחץ עליו נראה בעצם את האפשרויות הנוספות שלנו, שימו לב לאפשרות   I didn't receive it – אנחנו כמובן נשתמש באפשרות הזו כאשר עבר זמן השילוח המשוער ונרצה לפתוח קייס בו אנחנו מצהירים שעדיין לא קיבלנו את ההזמנה שלנו

ברגע שלחצנו על I didn't receive it אנחנו נגיע לדף שמציג לנו את יום השילוח הסופי בו המוצר משוער להגיע ובמידה והמוצר לא יגיע עד ליום הזה נוכל לפתוח קייס, במקרה הספציפי הזה כמו שאתם רואים לא ניתנת לי האפשרות לפתוח קייס מאחר והתאריך של היום הוא 31/10/2017.

אם כבר אנחנו כאן זו הזדמנות טובה לעבור בקטנה על מספר מעקב, סימנתי לכם באדום את ה View tracking information וכשנלחץ עליו נראה בעצם את סטטוס ההזמנה לפי איביי.

 

אז לצורך ההסבר לחצנו על View tracking information ושימו לב שיש את מספר המעקב וסטטוס ההזמנה כפי שמעודכן באיביי, אין לקחת באופן מוחלט את הסטטוס שכתוב בדף הזה אלא העתיקו את מספר המעקב ובדקו את מיקום החבילה באתר 17TRACK, לא חסכתי וצילמתי לכם את המסך כדי שתבינו איזה נוח זה לבדוק את סטטוס ההזמנה שלכם.

 

אז כמו שאתם רואים כאן יש לנו תיאור מלא של סטטוס ההזמנה והמיקום שלה לפי תאריכים, ניתן לראות אפילו את מספר המדף שאותו אתם אומרים בדואר כדי לקבל את החבילה.

 

ועכשיו נחזור למקרה שבו זמן השילוח של המוצר עבר, זה אומר שנפתחה לכם האפשרות לפתוח קייס לגבי ההזמנה.

שימו לב שקיימות שתי אפשרויות, יש לכם אפשרות לבקש בקייס החזר התשלום או לבקש את המוצר שוב, אני הייתי ממליץ לבקש החזר – אם הגעתם לשלב בו המוצר לא הגיע אליכם אחרי זמן ההגעה המשוער ויש איחור משמעותי(מעל חודש) יהיה נכון יותר לבקש החזר ולראות איזו תגובה נקבל מהמוכר.

ואם כבר יש לי בתור מוכר באיביי קייס שלקוח פתח לי אני יכול להראות לכם את הצד של המוכר, אתם כמובן לא אמורים לראות מסך כזה אלא אם אתם המוכרים 🙂

בואו נעבור על האפשרויות שיש למוכר,

  1. Send a massage to the buyer – האפשרות הזו היא בעצם שליחת הודעה לקונה, בד"כ לפני שאני שולח הודעה אני בודק את מיקום החבילה לפי מספר המעקב, יש מקרים בהם הלקוח מישראל ואני יודע שדואר ישראל מתעכב ולכן אני עשוי לבקש עוד קצת סבלנות ובמידה והמוצר לא מתקבל עד תאריך מסויים אני כמובן אזכה.
  2. האפשרות השניה Update tracking details – האפשרות הזו נועדה לעדכון מספר מעקב, אין מה להרחיב יותר מדיי בנושא.
  3. האפשרות השלישית Refund the buyer – פשוט החזר מלא על המוצר, ברגע שאני אבחר את האפשרות הזו הלקוח יקבל החזר לפייפאל.
  4. האפשרות הרביעית Ask us to step in and help – האפשרות הזו נועדה בעצם במקרה בו המוכר מתקשה לסגור את הקייס מכל סיבה שהיא ואם המוכר יבחר את האפשרות הזו אתם תקבלו הודעה מאיביי שהם נכנסו לתמונה כדי לעשות סדר.

 

אני מאוד מקווה שעזרתי לכל מי שנתקל במקרה בו הוא צריך לפתוח קייס, מי שעדיין מעוניין לשאול או להתייעץ מוזמן לכתוב לי בתגובות ואני אנסה לעזור.

בהצלחה 🙂

 

אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top