Home / Ess. Grid Example Posts / איך בוחרים מוצר בעליאקספרס + עליאקספרס מוצא לנו מחיר נמוך יותר

איך בוחרים מוצר בעליאקספרס + עליאקספרס מוצא לנו מחיר נמוך יותר

Posted on

לא פעם אנחנו מגיעים לדף מוצר בעליאקספרס ולא באמת בטוחים שהגענו לדף המוצר הטוב ביותר, מה זה אומר מבחינתי הטוב ביותר? קודם כל זה לא רק מחיר זול יותר, מחיר זול יכול לעלות לנו ביוקר ואני מאמין שאתם כבר בטח חוויתם את זה לא פעם ולא פעמיים אם ביצעתם כבר רכישות ברשת על סמך מחיר בלבד, אז מה לדעתי מרכיב דף מוצר טוב? שילוב של

1.מחיר הגיוני למוצר

2.כמות רכישות גבוהה + פידבקים טובים

3.ציון כללי של המוכר.

יש לציין שדבריי בפוסט זה מכוונים לפלטפורמת עליאקספרס בלבד ולכן אל תשליכו את זה על פלטפורמות אחרות (למרות שכל הפלטפורמות הולכות ומתקרבות אחת לשניה במאפיינים שלהן).

אז מה זה מחיר הגיוני? אם נאמר אנחנו רגילים לראות מוצר מסויים – שואב אבק רובוטי מדגם ספציפי במחיר ממוצע של 200$, אני אפסול מראש כל דף מוצר בו המחיר יהיה ב50%-30% גבוה יותר, אם תהיה סטייה של 20% עדיין לא תהיה לי בעיה לקחת בחשבון את דף המוצר הזה במידה ושאר הפרמטרים שלו טובים.

פרמטר נוסף הוא כמות רכישות גבוהה + פידבקים טובים – כמות רכישות גבוהה לדעתי מתחילה בכמה עשרות מוצרים(לפחות 50)  כאשר ישנם מוצרים שאני אחפש לראות מאות רכישות ויותר כדי להיות בטוח בקניה שלי.

בד"כ יש יחס ישיר בין כמות רכישות גבוהה לפידבקים טובים עבור המוצר אבל לא תמיד, לכן יש לשים לב – א' שיש פידבקים ולא רק הסמנות ו – ב' שימו לב לפידבקים השליליים, אני יכול לומר לכם בתור מוכר באיביי שלעיתים קרובות פידבק שלילי לאו דווקא מעיד על כך שהמוכר או המוצר לא טובים, לצערי אני נתקל בתופעה בה הקונה אפילו לא יוצר קשר עם המוכר ופשוט משאיר פידבק שלילי מבלי לנסות לפתור את הבעיה – אגב, זו טעות והפסד לשני הצדדים ודרך אגב, סביר מאוד להניח שאם תפנו ותאמרו מה הבעיה המוכר ינסה לעשות הכל כדי לפתור אותה ושתהיו מרוצים בסופו של דבר מההזמנה. אז בכל אופן שימו לב מה כתוב בפידבק השלילי, יכול מאוד להיות שהצבע הלא נכון נשלח, אולי המוכר לא תקשורתי ויכול מאוד להיות שההזמנה עדיין תקועה בדואר ומבחינת הקונה המוכר אשם ולכן נתן לו פידבק שלילי…

פרמטר נוסף הוא הציון הכללי של המוכר, בעליאקספרס אני תמיד ממליץ לרכוש ממוכרים שהחנות שלהם פתוחה לפחות שנתיים ושהציון הכללי שלהם הוא לפחות 98%, שוב אני אומר, יכול להיות שמוכר שהציון שלו הוא 96% הוא אחלה מוכר אבל כדי למזער את הסיכויים שתצאו לא מרוצים מהרכישה ההמלצה שלי היא מינימום 98%.

מקווה שעזרתי והנקודה הובנה, עכשיו אחרי שהבהרנו שמחיר זה לא הכל, בכל זאת אתן לכם טיפ(שאולי חלקכם כבר שם לב לזה) איך תמצאו מוצר זול יותר בעליאקספרס במינימום מאמץ –

בואו נאמר שאנחנו מסתכלים על דף המוצר הבא – שואב אבק רובוטי של חברת ILIFE

***חשוב לי לציין שדווקא הדוגמא הזו מציגה פחות את נושא הפידבקים וציון החנות, כרגע אנחנו רק נראה איך עליאקספרס מוצא לנו את אותו המוצר במחיר נמוך יותר

אז שמנו לב שמחיר המוצר הסופי הינו 231$  כולל שילוח מהיר של DHL (כמובן שעלינו לקחת בחשבון שתהיה לנו עלות מע"מ על המוצר – מעל 75$  וכנראה גם עמלת שחרור)

 

אחרי שהוספנו את המוצר לסל, עליאקספרס יקפיץ לנו חלונית שמראה כמה הצעות נוספות לרכישה – "קונים שרכשו את המוצר הזה קנו גם" אם תשאלו אותי הדבר האמיתי לכתוב היה – "קונים שרכשו/צפו במוצר הזה צפו/רכשו גם במוצרים הבאים"

 

אז לצורך הבדיקה הוספנו את השואב החדש לסל וראינו שהצלחנו להוזיל ב 12$ את המחיר הסופי, אם אתם שואלים אותי במקרה הזה אני הייתי רוכש דווקא מדף הרכישה הראשון, למה? שימו לב לשם המוכר, אם אני קונה מוצר שהמוצג שלו זה ILIFE אני אעדיף לרכוש מהחנות הרשמית של ILIFE בעליאקספרס על פני חנות אחרת גם אם זה אומר שבסופו של דבר אצטרך להוסיף 10-20$ למחיר הסופי,

מקווה שלמדתם משהו חדש ויעיל, אשמח לקבל מכם תגובות אם עזר לכם ו/או אם מצאתם טעות בפוסט,

ועד הפעם הבאה – מאחל לכם יום מלא בקניות טובות,

שחר 🙂

אולי יעניין אתכם גם –


2 thoughts on “איך בוחרים מוצר בעליאקספרס + עליאקספרס מוצא לנו מחיר נמוך יותר

  1. יש עוד דרך למצוא את אותו המוצר בחנויות אחרות בעלי אקספרס. כשהמוצר נמצא בווישליסט ומרחפים עם העכבר מעל התמונה של המוצר, מופיעה אפשרות "find similar products". כשלוחצים על זה, זה מעביר לדף ובו מוצרים דומים או זהים בחנויות אחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top